1) Zboží bylo nekompletní, poškozené nebo jiné než objednané

Pro reklamaci zboží prosím vždy vyplňte reklamační formulář, na jehož základě se vám brzy ozvou kolegové s postupem.

Poznámka: V těchto případech se prodejce Gadgets House, s.r.o. snaží o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snaží zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, tak jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet. 

2) Zboží mi nevyhovuje a přeji si ho vrátit do 14 dní nebo vyměnit 

Pro vrácení zboží do 14 dní zboží vždy vyplňte reklamační formulář, na jehož základě se vám brzy ozvou kolegové s postupem.

Poznámka: Pokud Spotřebitel odstoupí od Kupní smlouvy (ideálně prostřednictvím www.reklamacniformular.cz), je povinen nám zaslat zpět Zboží nabyté na základě Kupní smlouvy, od které odstoupil nebo je vrátit na adrese provozovny Prodávajícího: Gadgets House s.r.o., Černokostelecká 2246, Hala A, 25101 Říčany nejpozději do 14 dnů od okamžiku učinění odstoupení od Kupní smlouvy. Spotřebitel nese sám náklady na dopravu při vrácení Zboží Prodávajícímu. Prosím vezměte na vědomí, že vrácené Zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přebráno a bude Vám vráceno zpět na Vaše náklady. (citace z VOP)

Řešíte už s kolegy reklamace a ztratili jste na ně kontakt?

Pokud už s kolegy reklamaci řešíte, používejte prosím jen kontakty, kterými s vámi komunikují, nejčastěji jsou to:

  • E-mail: reklamace@dropshipping.cz
  • Tel.: 601 550 370
  • Provozní doba: Pondělí až pátek (8:00-16:00)

Vždy prosím uveďte číslo objednávky nebo zkuste dohledat předchozí konverzaci.

Tyto kontakty prosím využívejte pouze pro již řešené reklamace nebo pro zamítnuté reklamace.

Tým, Vyklíčit.cz